§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy shis.pl prowadzony jest przez Justynę Krawczak, z siedzibą przy ul. Dębogórska 84/38, 84-230 Rumia. NIP: 9532508821.
- Sklep stacjonarny znajduje się w Rumi, przy ul. Paderewskiego 9.
§2 Dane kontaktowe
- Dane kontaktowe sprzedawcy: a) Telefon: 733393155 b) Email: info@shis.pl
§3 Obsługa płatności online
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
§4 Sposoby płatności
- Dostępne formy płatności:
- Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Karty płatnicze:
§5 Zwroty środków
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonuje zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego lub w inny sposób wskazany przez zamawiającego – jeżeli nie generuje to dodatkowych kosztów sprzedającemu.
§6 Czas realizacji zamówienia
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
§7 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Justyna Krawczak. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
§8 Polityka prywatności
- Polityka prywatności jest zamieszczona w zakładce „Polityka prywatności” na stronie sklepu.
§9 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni, chyba że zamówienie jest personalizowane – w takim wypadku odstąpienie od umowy jest nieuzasadnione, a wszelkie roszczenia klienta rozpatrywane będą indywidualnie
§10 Opisy produktów
- Każdy produkt dostępny w sklepie powinien posiadać: a) Nazwę towaru/usługi b) Opis głównej cechy użytkowej, ew. skład produktu c) Nazwę producenta lub importera d) Cenę wraz z walutą oraz informację o tym, czy zawiera wszystkie dodatkowe koszty, w tym podatki e) Zdjęcie produktu/obrazujące usługę
§11 Reklamacje, rękojmia, gwarancje i zwroty
- Warunki reklamacji, zasady rękojmi oraz gwarancji lub zasad zwrotu towaru/usługi są opisane w zakładce „Reklamacje i zwroty” na stronie sklepu.
§12 Metody i koszty dostawy
- Informacje o wszystkich dostępnych metodach i kosztach dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa” na stronie sklepu.
§13 Oświadczenie woli
- Akceptacja regulaminu jest wymagana przed złożeniem zamówienia. W koszyku istnieje opcja odznaczenia akceptacji regulaminu.