Regulamin Sklepu internetowego

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy shis.pl prowadzony jest przez Justynę Krawczak, z siedzibą przy ul. Dębogórska 84/38, 84-230 Rumia. NIP: 9532508821.
  2. Sklep stacjonarny znajduje się w Rumi, przy ul. Paderewskiego 9.

§2 Dane kontaktowe

  1. Dane kontaktowe sprzedawcy: a) Telefon: 733393155 b) Email: info@shis.pl

§3 Obsługa płatności online

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

§4 Sposoby płatności

  1. Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze:
      • Visa
      • Visa Electron
      • Mastercard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro

§5 Zwroty środków

  1. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonuje zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego lub w inny sposób wskazany przez zamawiającego – jeżeli nie generuje to dodatkowych kosztów sprzedającemu.

§6 Czas realizacji zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§7 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Justyna Krawczak. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

§8 Polityka prywatności

  1. Polityka prywatności jest zamieszczona w zakładce „Polityka prywatności” na stronie sklepu.

§9 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni, chyba że zamówienie jest personalizowane – w takim wypadku odstąpienie od umowy jest nieuzasadnione, a wszelkie roszczenia klienta rozpatrywane będą indywidualnie

§10 Opisy produktów

  1. Każdy produkt dostępny w sklepie powinien posiadać: a) Nazwę towaru/usługi b) Opis głównej cechy użytkowej, ew. skład produktu c) Nazwę producenta lub importera d) Cenę wraz z walutą oraz informację o tym, czy zawiera wszystkie dodatkowe koszty, w tym podatki e) Zdjęcie produktu/obrazujące usługę

§11 Reklamacje, rękojmia, gwarancje i zwroty

  1. Warunki reklamacji, zasady rękojmi oraz gwarancji lub zasad zwrotu towaru/usługi są opisane w zakładce „Reklamacje i zwroty” na stronie sklepu.

§12 Metody i koszty dostawy

  1. Informacje o wszystkich dostępnych metodach i kosztach dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa” na stronie sklepu.

§13 Oświadczenie woli

  1. Akceptacja regulaminu jest wymagana przed złożeniem zamówienia. W koszyku istnieje opcja odznaczenia akceptacji regulaminu.